Bestellen & Ophalen

Vanaf 10 februari is het weer mogelijk om zelf je online bestelling op te halen bij onze winkel.

  1. Doe op afstand thuis een Bestelling bij onze winkel, Dit kan telefonisch, Whatsapp of via onze Webshop.
  2. Je ontvangt een bevestiging met een tijdslot wanneer de bestelling af te halen is.
  3. De afspraak bevestiging bevat praktische informatie voor het veilig en vlot afhalen van je bestelling & natuurlijk de aankoop factuur.
  4. Kom in je eentje de bestelling ophalen. Alleen als je klachtvrij bent, kan de bestelling worden afgehaald.
  5. Onze winkel medewerkers zetten de bestelling klaar en je haalt dit op bij onze winkel.
  6. Betalen doe je thuis vooraf of bij aankomst, probeer zoveel mogelijk contactloos te betalen.

Bestellen kan via onze webshop: www.gsmenschede.nl/

Omdat de veiligheid van onze klanten en medewerkers voorop staat, bieden we tijdelijk Contactloos ‘Bestellen & Ophalen’ aan.

Corona-Maatregelen

Iedereen van 13 jaar en ouder moet een mondkapje voor publiek gebruik dragen in winkels.

Ja, als je een afspraak hebt.

Afspraak kan je maken via: https://gsmenschede.nl/afspraak-plannen/

Ja, locaties voor reparatie en onderhoud van consumentenartikelen zijn open & Om bestelde artikelen op te halen.

Toestel Garantie

Wanneer bij het product val- druk stoot en/of vochtschade word geconstateerd door onze reparateur, dan komt de garantie direct te vervallen.

Voor gebruikte producten bestaat geen wettelijke garantie. De standaard garantie bij Gsm Enschede op onze gebruikte producten is 1 maand.

Problemen met onderstaande zaken vallen onder de garantie:

  • Accu/Batterij (Bij snel leeglopen of te snel warm worden)
  • Microfoon/Luidspreken (Met uitzondering van val-vochtschade)
  • Touchscreen (Wanneer deze gedeeltelijk of helemaal niet functioneert)
  • Knoppen op het toestel, met uitzondering van de Touch-ID functionaliteit
  • Problemen met de software (Toestel is traag of loopt vast)

Problemen met de onderstaande zaken vallen buiten de garantie termijn:

  • Gebogen toestellen.
  • Gebarsten toestellen.
  • Gebroken simkaartlezers.
  • De Touch-ID functionaliteit bij vervangen van de homeknop.
  • De Face-ID functionaliteit bij vervangen van de voorcamera bij de iPhone X, XS, XR, 11, 12.
  • Gebroken cameralens.
  • Beschadigde laadconnector.

(Letop)
iPhones zijn niet per definitie waterdicht en hierop geven wij dus géén garantie.